کلیه اصول و مقررات نوفروش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای نوفروش تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که با ورود به حساب کاربری خود یا استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش قوانین جاری با هرگونه تغییر است.
قوانین خرید و نحوه پرداخت وجه در وب سایت لوازم بدکی نو فروش
ثبت سفارش
فروشگاه اینترنتی نوفروش به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد. (در زمان توقف فروش هیچگونه خدماتی ارائه نمی شود)
نحوه پرداخت وجه
- مبلغ کالا پس از اضافه شدن به سبد خرید و از طریق درگاه پرداخت بانکی بصورت آنلاین از مشتری دریافت میشود
- در حال حاضر قیمت محصولات بدون احتساب ارزش افزوده و مالیات است و در حال حاضر مشتری هیچ هزینه ایی بابت این موضوع پرداخت نمی کند.
زمان و روش ارسال
- مدت زمان ارسال سفارش در نوفروش از ۱ تا ۷ روز کاری است و سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
(روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است)
روش حمل و ارسال سفارش
- ارسال سفارش در حال حاضر از طریق باربری انجام می شود و هزینه ارسال توسط باربری بصورت پسکرایه از مشتری دریافت میشود.
هزینه مالیات
- در حال حاضر تمامی محصولات و خدمات فروشگاه برای مشتری معاف از مالیات می باشد و نو فروش بابت هزینه مالیات هیچگونه وجهی را از مشتری مطالبه نمی کند.
پشتیبانی محصولات
- پس از ثبت و پرداخت مبلغ فاکتور توسط مشتری سفارش قطعی شده و در دستور کار فروشگاه قرار میگیرد.
- خدمات پشتیبانی رایگان بوده و هزینه ایی از این بابت شامل مشتری نخواهد بود.
- در صورت نیاز به راهنمایی یا خدمات پس از فروش، خریدار می تواند از طریق ورود به حساب کاربری خود، و ارتباط با بخش پشتیبانی ، از خدمات پشتیبانی رایگان فروشگاه اینترنتی نو فروش استفاده نماید.
شرایط مرجوعی کالا
- برای مرجوع نمودن کالای، خریداری شده، خریدار موظف است تا , ابتدا فروشگاه را از طریق راه های ارتباطی همچون، فرم تماس با ما و یا ارسال ایمیل مراتب را به فروشگاه اعلام نماید.
- کالاهای معیوب مطابق قوانین مربوط به گارانتی و قطعات معیوب قابل مرجوع است.
- مشتری پس از دریافت سفارش به مدت 7 روز کاری مهلت دارد تا محصول دریافتی را در صورت وجود مشکل و یا دلایل دیگر نسبت به مرجوع نمودن کالا اقدام نماید برای این منظور مشتری موظف است که از طریق یکی از راه های ارتباطی موضوع را به اطلاع نوفروش برساند تا هماهنگی های لازم برای ارجاع محصول و استرداد وجه انجام شود.(مبلغ پرداختی فقط به همان کارت پرداخت کننده، واریز خواهد شد)
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نوفروش به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. نوفروش همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با این حال، ممکن است موجودی محصولی در نوفروش به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نوفروش محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، قطعه دیگری را جایگزین کند و یا وجه پرداختی خود را مطالبه نماید.
قوانین بازگشت کالا
- در صورتی که محصول خریداری شده با نیاز کاربر تطابق ندارد یا مورد پسند نیست کاربر می تواند محصول مورد نظر خود را حداکثر تا ۲ روز از زمان دریافت کالا مورد نظر را بازگردانده و مرجوع نماید. نو فروش موظف است تا پس از بررسی قطعه مورد نظر و تطبیق آن با مشخصات قطعه, وجه پرداخت شده را به حساب کاربر بازگرداند.
- مشتری فقط در صورتی مجاز به بازگشت قطعه است که محصول مورد نظر استفاده نشده باشدو قطعه به شکل اولیه ارسال شده باشد در غیر اینصورت قطعه مورد نظر مجددا” برای مشتری ارسال خواهد شد.
- گارانتی قطعات فقط شامل قطعه خریداری شده می باشد و چنانچه به دلیل کیفیت نامناسب یا هر دلیل دیگری قطعه معیوب باشد و بخش های دیگر خودرو آسیب ببیند شامل گارانتی نبوده و فقط محصول اصلی شامل گارانتی خواهد بود.
شرایط استرداد وجه
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- نوفروش مجاز است در هر زمان نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام نماید و فروش خود را متوقف کند، در چنین شرایطی نیز، نوفروش موظف است تا کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از آن را، پردازش و ارسال کند. نوفروش ، حق توقف در فروش تمام یا بخشی از محصولات را، برای خود محفوظ می دارد.
- در صورت مرجوج نمودن کالای خریداری شده، فقط هزینه حمل مجدد کالا به آدرس نوفروش بر عهده مشتری خواهد بود و هزینه دیگری شامل خریدار نخواهد شد.
نحوه فسخ خدمات
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نوفروش ، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نوفروش محفوظ است. نوفروش در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت نوفروش میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، پیگیری و تحویل کالا دچار مشکل خواهد شد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خریدار موظف است تا نقص در نام، آدرس و تلفن خود را از هر طریقی برای ما ارسال کند تا ما بتوانیم سفارش را ارسال کنیم.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، در قسمت ” یادداشت سفارش ” مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی را وارد کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد، برای صدور فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، امکانپذیر نخواهد بود. - از آنجا که نوفروش یک وبسایت خردهفروشی آنلاین لوازم یدکی است، سفارش تعداد بالا از یک محصول، یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، خریدار می تواند، پیش از ثبت سفارش، ابتدا موجودی محصول را از نوفروش استعلام نموده و در صورت تایید، سفارش خود را قطعی نماید. در غیر اینصورت ممکن است سفارش لغو و مبلغ واریزی طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.